طرز تهیه کوکو سیب زمینی شکم پر | کوکوی مجلسی سیب زمینی

424242
مواد لازم کوکو سیب زمینی شکم پر:

سیب زمینی 1 کیلوگرم

تخم مرغ 2 عدد

زعفران حل شده 1 قاشق غذاخوری

روغن برای سرخ کردن به میزان لازم

پودر سوخاری به میزان لازم

گردوی خرد شده 100 گرم

پنیر پیتزای رنده شده 100 گرم

قارچ خرد شده 200 گرم

نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه کوکو سیب زمینی شکم پر:
سیب زمینی ها را با آب بپزید. سپس صبر کنید تا سرد شوند. پوست آنها را بگیرید و با رنده ریز، رنده کنید. تخم مرغ، زعفران، نمک و فلفل را به سیب زمینی ها اضافه کنید و مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس این مخلوط را به شکل کوکوهای کوچکی درست کنید.

قارچ، پنیر، گردو و کمی فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید و به اندازه یک قاشق غذاخوری از مخلوط قارچ، پنیر و گردو را داخل هر یک از کوکوها قرار داده و به شکل دلخواه آن را فرم دهید. کوکوها را داخل پودر سوخاری بغلتانید و در روغن سرخ کنید. در صورت دلخواه، داخل این کوکو را می توانید با مایه ی ماکارونی هم پُر کنید.

نکات تغذیه ای :
انرژی کل این غذا 2800 کیلوکالری است.

از آنجا که در این غذا گوشت به کار نرفته است و به راحتی و سریع آماده می شود، غذای مناسبی برای سفر است.

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.